<body>
Sometimes,
You're like a symphony without a sound.


Profile entries Tag Links

Disclaimer
dear self, keep moving forward.


Oh Allah, when I lose hope because my plans have come to nothing, then help me to remember that Your love is always greater than my disappointments, and Your plans for my life are always better than my dreams.

+Follow ∞ Dashboard



Musics
Follow my moves

Your music codes here.


current feelings
Friday, 22 November 2013


Lama tak menjengah. urm sorry. 

Permulaan SPM dah lama berlalu. BM, BI, PENDIDIKAN ALQURAN & ASSUNNAH, SEJARAH, MATHS, SYARIAH, ADDMATHS. Semua dah selesai dijawab. tenang kecuali subjek addmaths. seriously, aku menyesal sebab tak urus masa dengan baik. memang bagi  aku masa tak sempat, yalah memang tak sempat sebab aku terlalu relax jawab soalan senang. ambik masa punya lama, calculator kalau boleh nak tekan sampai tercabut button-button dia. bagus. ni semua sebab tak confident dengan jawapan sendiri. aku mudah careless. sebab tu aku takut. 

orang lain semua dah keluar dewan, aku masih terhegeh-hegeh jawab soalan. sampai ketua pengawas cakap "awat? tak cukup masa lagi ka? nak masa tambahan, boleh bagi..." 

oh deep. 

masuk kereta. nangis. wow clap hands untuk aku ni yang konon konon tough. orang lain dah bakar kertas addmaths paper 2, tapi aku bukak, jawab balik. tak puas hati. nevermind, aku pun dah malas fikir. sekarang, masa untuk pasrah sepasrah pasrahnya. 

ada lagi 4 subjek to go. fizik, kimia, biologi dan arab. semua bikin serabut. gelisah takut tak mampu capai target. tapi aku tahu kelemahan aku dekat mana. takpa, yang penting usaha. dan yang pastinya, feeling aku sekarang ialah tak sabar nak habis SPM. nak kemas bilik yang semak dengan kertas kertas dan buku segala macam, nak juai dan nak happy dengan kawan kawan sambil honeymoon dengan keluarga. cepatlah cepatlah.