<body>
Sometimes,
You're like a symphony without a sound.


Profile entries Tag Links

Disclaimer
dear self, keep moving forward.


Oh Allah, when I lose hope because my plans have come to nothing, then help me to remember that Your love is always greater than my disappointments, and Your plans for my life are always better than my dreams.

+Follow ∞ Dashboard



Musics
Follow my moves

Your music codes here.


sea-grass watch 2013
Wednesday, 27 November 2013


assalamualaikum.

agak lama jugak la aku tak online tengah-tengah malam macam sekarang ni. sejak nak hampir tamat spm ni (just one subject left), aku rasa tahap excited nak buat perkara yang diidamkan seperti online sehingga bengkak mata sangat membuak-buak di dalam diri. so, memandangkan aku tengah free, apa kata kalau aku upload gambar yang aku tangkap masa biology's project tu. 

"benda yang lepas tak perlu dikenang"

eh sapa kata? haruslah dikenang supaya segar dalam ingatan dan tidak hilang ditelan zaman. inilah cerita #throwback - sea-grass watch 2013





okay sikit ni ja gambarnya. actually ada banyak lagi tapi aku malas nak tunggu lama lama. tau ja lah kan bila tangkap gambar melalui incik nikon ni, gb gambar punya la besau. sampai kena tunggu berjam ha. nanti aku tambahkan gambarnya lagi. bye