<body>
Sometimes,
You're like a symphony without a sound.


Profile entries Tag Links

Disclaimer
dear self, keep moving forward.


Oh Allah, when I lose hope because my plans have come to nothing, then help me to remember that Your love is always greater than my disappointments, and Your plans for my life are always better than my dreams.

+Follow ∞ Dashboard



Musics
Follow my moves

Your music codes here.


Dusun buah-buahan. yay!
Wednesday, 25 December 2013


Hi assalamualaikum ;) Hari ini hati manyak riang punya! hahaha. petang tadi aku pergi dusun buah-buahan milik kawan ayah aku. best gila. bukan tak penah masuk dusun sebelum ni, penah masa ada arwah tokwan dulu ada la masuk dusun tokwan berkelah tepi sungai. tapi dah lama dah. jadi hari ni dapat kesempatan hehe. serius besaq dusun dia. kawan ayah aku beli dari tokey cina harga RM 3juta! pergh pergh memang jutawan ah. luas sangat rasa nak lari lari panjat pokok dalam dusun tu. hakhak tapi aku pakai skirt pulak. tak jadi nak menyakai. teruja ok bila nampak durian. terus suruh ayah bukak nak makan. aku ni boleh kira hantu durian gak la :D

ni baru sikit ok. dekat belakang nuh lagi luas. kalau main aci ligan nyorok pun belum tentu jumpak. silap-silap tak jumpak terus sebab kena sorok dengan bunian. haha.


pergh pergh pergh..... terliur kan brader? 

mak pun taknak lepaskan peluang. 




feberet. 





tak puas lagi. nak jalan gi tapi pergerakanku terbatas sebab pakai skirt. tima caceh pakcik din. nanti jangan lupa jemput lagi. hihi. lepas balik dari dusun, malam plak pergi jusco perda. penat tau, so nak berehat. byebye assalamualaikum.